Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΠΛΙΓΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ

ΥΛΙΚΑ (για 2 ατομα)

80 γρ πλιγουρι
1/3 αγγουριου
1/2 πιπερια κοκκινη
1 χουφτα φουντουκια
6 κουτ. ελαιολαδο
2 κουτ. μηλοξυδο
φρεσκος δυοσμος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Βαζουμε το πλιγουρι με 250 μλ νερο, λιγο βουτηρο (προαιρετικα) και αλατι, σε κατσαρολακι στη φωτια.
Μολις παρει μια βραση το κλεινουμε και το αφηνουμε σκεπασμενο μεχρι να τραβηξει ολο το νερο.
Κοβουμε σε κυβους το αγγουρι και την πιπερια.
Σπαμε σε γουδι τα φουντουκια.
Ανακατευουμε καλα το λαδι και το ξυδι προσθετοντας τον δυοσμο ψιλοκομμενο.
Βαζουμε σε πιατελα το πλιγουρι, τα λαχανικα, τα φουντουκια και περιχυνουμε με τη σος

5 σχόλια:

Keep Dreaming είπε...

Tha mas paxyneis.. ;)

Xalali sou !

kalispera!

Ανώνυμος είπε...

Ola ta lefta ayth h salata arkei na mou peis se mena ton asxeto ti einai ta fouxta fountoukia.

Ανώνυμος είπε...

Olo ta eykola thelw egw..!

Γιάννης Ψωμαδέρης είπε...

Φιλη ερασιτεχνη,

Η γιαγια μου ειναι απο την Πολη.
Οταν γνωρισε την μελουσα νυφη της (και μητερα μου) παραπονεθηκε στον αντρα της (και παππου μου) για το ποσο αδυνατη ηταν,
και πηρε την αργοσυρτη και βαθια στοχασμενη απαντηση : ααααα, αμα την αναλαβεις εσυ Ελενη ...
Και ετσι εγινε !

Οπως καταλαβαινεις το DNA μου μου προτρεπει να βαζω κιλα στον κοσμο ...

Καλησπερα !

Γιάννης Ψωμαδέρης είπε...

Φιλε κροκοδειλε ,

Τα φουχτα φουντουκια ειναι μια ειδικη ποικιλια φουντουκιων (αρκετα σπανια) που ευδοκιμει σε λιγες περιοχες του
πλανητη.
Ειναι πεντανοστιμα αλλα δεν μπορεις να φας περρισοτερα απο μια φουχτα γιατι σε πιανει κοψιμο